måndag 27 juli 2009

sammandragningar

Det är nu 3:e dagen jag har massa sammandragningar och förvärkar, och som ett jävla tryck neråt, känns nästan som bebisen vill pressa sig ut, men det varar inte länge utan några gånger under en viss tid sen stannar det av helt! blir så less jag vill få ut lillen nu , orkar inte vara gravid längre, nätterna är en pina, jag får inte sova hela nätter utan får gå och pissa varje timma ,att vända sig är nästintill omöjligt för det gör ont och man är en stor klump.

.
På torsdag får vi förhoppningsvis nycklarna till lägenheten men fredag VET vi i allafall att vi får flytta in , lägenheten är alldeles nytappetserad :D . nyfiken . var in i fredags och valde tapeter hoppas de blir fint.

Sen en annan sak jag stör mig så fruktansvärt mkt på att att en viss person försöker göra allt för att vara som en annan "stor bloggare" och jag vet att du är itne en sån person som du verkar vara i bloggen . grinar för att en lösnagel gått sönder snälla nån. ja jag stör mig på precis allt just nu ...

Inga kommentarer:

Bloggarkiv