torsdag 23 juli 2009

37+0

Var ett tag sedan man skrev , det har varit så otroligt mkt att jag faktiskt inte ha orkat.
Idag va vi hos barnmorskan allt såg bra ut och jag har gått upp 21 kg , jag trodde det var ca 25 och upp men det var det inte, och sen fick jag höra att man lägger på sig ungefär 10 kg, så resten av kilona har jag mig själv att skylla :S. ojojoj , kan fan inte stämma hoppas itne det i allafall, jag ha räknat med att jag kan lagt på mig 5 kg själv och resten är vatten och sånt, ..
jag är nu 35 cm om magen eller vad man säger och hon sa att bebisen väger runt 3900 hon chansade med mindre trodde hon inte. jag vill inte ha en 4kg bebis som ska spräcka mig helt uscha.! vill att bebisen ska komma ut nu , orkar inte med allt toabesök om nätterna får fan inte göra annat en att pissa, jag tro jag får gå på toa varje timma om nätterna men på en gång på morgon och på dagen behöver jag inte alls gå lika mkt om de ändå kunde vara tvärtom --
På fredag den 31 juli flyttar vi i allafall till bredsand , nu har vi fått det klart, vi kunde fått flytta in tidigare om de inte vore för den snikna kärrningen som bodde där innan som ska ha betalt fast hon flyttat ut och lämnat tillbaka nycklarna ?! hade varit en annan sak om hon ville ha pengar om vi bestämt att hon skulle flytta ut tidigare men nu har hon flyttat ut självmant mkt tidigare då kan hon fan itne kräva pengar? hon får ändå inga pengar nu med tanke på att vi bestämde att flytta in den sista? vad spelar det då för jövla roll BLIR SÅ ARG!!!

i morgon får vi pengar = STORHANDLA! det är det bästa som finns.. wee.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv