måndag 15 juni 2009

Vecka 31


Idag vaknade jag klockan halv 12, då klev jag upp fikade sen gick jag ut med wilma då vi träffade på tyra och joel så hundarna fick leka lite, sen gick jag in och nu gör jag inte mkt mer en att vänta på att katta ska föda :P . haha, jag vill ju att det ska hända nått nu men bara för det kommer hon gå övertid.

Nä nu ska jag slänga in sängkläderna i tvätten så man kan få lägga sig i rena i kväll :D . mysigt.
23.38 ,
Nu har skrållan fått 3 st bebisar fler är på g :P det började klockan 21.00 och det är inte klart en . det är 2 st mörka med tigrerat orange och vitt och en hel orange tigirerad:P jätte små och söta. men som sagt fler återstår . Älskling har gått och lagt sig med tanke på att han har ett jobb i morgon så jag sitter uppe tills alla är ute..
Bilder kommer imorgon.
01.56
Nu kom det äntligen en till men det tog tid , så nu är dom 4, den som kom nu ser precis ut som sin mamma ;)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv