söndag 14 juni 2009

sådär

Nu är det klart , blev lite snett men det får det vara -

Håller på laga mat korvstroganoff&ris :D . gott!!
Idag händer det inte så mkt jävla trisst väder massa regn och blåst , men man får göra det bästa av situationen och hitta på nått. Nu är det inte långt kvar tills skrållan får sina bebisar, bara 3-4dagar ungefär . gruvar mig lite,vill inte vara själv då det händer utan vill att älsklingen ska vara med :P .




Föressten i torsdags fick jag en stor rosbukett av han så jävla söt så den har jag hängt upp och ner så den ska torka. :D . Nä nu ska jag fortsätta med maten ..




upd.
Nu har man ätit , så nu är man mätt och belåten . det har fortfarande inte hänt något så vi håller verkligen på tråka ihjäl , wilma ser helt uttråkad ut stackarn hon som är van att göra saker varje dag och då menar jag VARJE ..
Vi åker eller går alltid till ett ställe och kastar boll eller freespii (inte en aning hur det stavas) menmen , är det någon film i kväll tro ? men det är det väl inte heller som vanligt.









Inga kommentarer:

Bloggarkiv