fredag 17 april 2009

Trist jävla väder

Imorrse då jag vaknade och såg solen skina mellan persjenet (vet inte hur det stavas) så blev jag glad attt äntligen är solen framme , jo men tjena DET ÄR JU VÄRLDENS JÄVLA STORM UTE . det kan ALDRIG vara finväder, i går snöade det till och med och det är snart maj? jag blir så jävla arg. skit samma .
Idag ska vi hjälpa stefans mamma att flytta så nu blir vi alla grannar :) . sen vet jag inte.

Skrållan (katten vi fick av joel&zazza) är borta igen . hon gick ut i går kväll och senare ville hon itne komma in,stefan ropade på henne i morrse hon kom inte och jag gick ut vid 12 och ropade men kom inte då heller :S . börjar bli lite orolig, men hon kommer säkert, hon gjorde samma sak i går. och nu är det parningstime också , haha slutar med att vi får kattungar, och det är ju inte så himlans roligt speciellt inte nu det blir för mkt att hålla reda på , en hund en katt och kattungar? Nä -

Är iallafall i vecka 23+1. :) (L).

16 veckor kvar!! fy fan va fort det går man hinner ju inte med :) men det är roligt .

Inga kommentarer:

Bloggarkiv