lördag 18 april 2009

Grillat!

Idag var det iallafall finare väder :) det va fint men lite blåsigt men jag tror det dog av senare ¨på dagen , iallafall idag har vi varit hos mamma vi skulle hjälpa henne och få upp persjener sen så färgade jag håret på mormor :) det blev jätte bra. sedan bestämde vi oss för att grilla så jag och älsklingen åkte på ica och handlade engångsgrill och potatisgratäng,sallad och sås kött hade vi redan hemma, så vi åkte hem jag gjorde iordning sallad värmde potatisgratängen och packade ,älskling fixade kattbrädan så nu har vi äntligen en sån som skrållan ska ta sig upp och ner så förhoppningsvis kommer hon på våran och inte grannens , vi fick grannens bräda som tur va :) .. Sen¨åkte vi till hellan och grillade, det va så jälva mysigt solen sken och det va varmt, wilma kunde springa lös och hon badade lite och jagade kanadajäss . haha . sen efter någon timma åkte vi hem , stefan åkte till en kompis och jag kollade på tv.

Vi kommer få kattungar med :/ , men sånt är livet då man inte ger katta p-piller, menmen det gör inte mig något ;) . haha, JO det gör det ju men skit samma. vi kommer få oranga kissbäbisar som kommer bli långhåriga förhoppningsvis. för hanen va långhårig och orange, haha va gulligt. och om ni undar hur vet ni det? så kom vi på dom andra gången så stefan skulle springa ut men tyvärr var det redan försent :/ ..

Nu ska vi fika sedan mysa framför tv på madrassen soom vi pumppat upp i vardagsrummet (det är en dubbelmadrass) aldrig att jag ligger 2 på en enkel ...


God Natt!.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv