måndag 16 mars 2009

18+4


Vaknade för ungefär en halvtimma sen ,ligger i soffan med wilma som ligger och sover, snart är det ultraljud ,det riktiga och det är på onsdag :D . är lite nervös faktiskt . hoppas man får se könet på den lille :) . men jag har mina aninigar om att det är en liten pojke där i men stefan tror så stort på att det är en flicka , vi får helt enkelt KANSKE se på onsdag om den lille ligger rätt då :) . i helgen har vi haft fullt med främmande här stefan fyllde 25 i lördags så på fredagen va min mamma,mormor,syrran ,lucas och frida här , sen p¨lördagen kom hans moster,henneskille och två barn,hans mamma ,henneskille, och mimmioch ilona. på kvällen kom vicky,tomas,joeloch johnny hit och firade honom :) det va jätte gulligt tyckte jag så dom drack några öl och så där, jag gick och la mig vid 1 tror jag klockan va .när man inte kan dricka själv nu så är det ganska drygt med folk som blir fulla , men jag nöjde mig med mitt saftglas jag :) . röksuget har kommit tillbaka också det är lite jobbigt faktiskt men jag kommer ALDRIG att tända en cigg så länge jag har lillplutten i magen , jag har börjat blivit fet också :/ . har redan gått upp 6kg fyfan säger jag bara det är väl det ända negativa med att vara gravid..


Nä nu ska jag ta och fika lite& sedan ta en lååångpromenad med lillgumman .





Inga kommentarer:

Bloggarkiv