tisdag 10 februari 2009

13+5

Nu var det ett tag sedan man skrev , va i vecka 6 sist ! :s - det går fort,
jag har inte gjort så mkt faktiskt, praktiserat på tingsta men det gick inte så bra för jag mådde så jävla piss där. första dagen jag kom dit spydde jag på grund av kaffe lukten . jag TÅL inte den,. fy fan! varit hos mamma en massa. målat om i köket och gjort jätte fint i hela lägenheten, bara skrubben kvar, den målar vi om då vi vet vilken kön det är på bebisen , antingen blir det rosa eller blått :D . den 23 ska jag på hjärtljud, längtar , men jag har redan sett bebisen det gjorde vi i vecka 10,. och skrattade och det kom tårar, stefan blev lika dan , jag är så glad över att han är glad över bebisen , och som sagt det bästa är ju att den är planerad och inte oplanerad . :) . ..

Inga kommentarer:

Bloggarkiv