måndag 1 juni 2009

Hemma igen

Jag kanske ska berätta om våran lilla "båttur" igår. haha ja vi åkte till orrsjön eller vad det heter och rodde ut med plastbåten det gick jätte bra och de va faktiskt ganska mysigt, synd bara fär alla miljoner mygg som fanns där ,vi va inte ute nå länge så nästa gång blir det längre:P ..

Idag har jag varit hemma och städat lite älskling jobbade ju så då passade jag på , sen gjorde jag middag det fick bli sallad som jag gjorde + vitlöksbröd :) gott!.
Efter det åkte vi till mamma och fikade lite var till värmebäcken med wilma så hon fick simma lite och det är hon så duktig på :) glad att jag har en hund som älskar simma och bada och inte någon hund som vägrar kliva i vattnet hur kul skulle det vara? ..
Kom precis hem så nu ska vi se på film och äta marängswich eller hur det stavas :)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv