onsdag 27 maj 2009

barnvagn!

Okej nu vet jag att ni som läser kommer störa er på att "11veckor kvar" och bakrunden inte har samma färg, det gör även jag men jag orkar inte lägga ner någon energi på att sitta och vara noga.
I förrgår fick jag min ÄLSKADE vagn! :D nu fattas bara innehållet som kommer ut om ca 11 veckor (L). Tiden går nu så innehelvetes sakta jag vill ju ha han/hon här nu :)..
Målat spjälsängen med den blev mörk men inte så där jätte bra så vi måste måla en gång till , den ser inte förjävlig ut men jag är inte nöjd med resultatet och det är heller inte stefan.
Han/hon är mer aktiv nu , och har vänt sig redan men huvudet neråt ,
(kan säkert vända sig igen) men jag har nog märkt att h*n ligger med huvudet neråt för det sparkas förfullt på båda mina revben ;P . kul eller inte, det är itne så där jätte bekvämt dirket..
Igår rörde och sparkades det för fullt att det gjorde så innehelvetes ont på höger sida fyfan alltså och större ska vi bli .
Har fått dom där jävla bristningarna redan också hua kommer få hela magen , har nu gått upp 15kg med :/ och har för hög sockerhalt eller vad man ska säga. så jag ska få en remiss till sjukhuset så ska jag få dricka någon jävla sockergrejjs sedan pissa så ser dom hur högt det är. men fortsätter jag med allt socker/cocacolan så kommer jag troligtvis få graviditetsdiabetes (vet itne hur det stavas) Nä nu ska jag ta och ringa till vårldcentralen ..
11veckor kvar sen har vi lillälsklingen här (L)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv