fredag 15 maj 2009

27+1

Första dagen for din senaste mens var 06-Nov-2008
Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 13-Aug-2009
Du är gravid i vecka 27+1
Bebisen väger c:a 1132 gram. *
Bebisen är c:a 37.6 cm från hjässa till fot. *
Du har klarat av 67% av graviditeten.
Du har 89 dagar till förlossningen.
Din första trimester varar från 06-Nov-2008 till 04-Feb-2009
Din andra trimester varar från 05-Feb-2009 till 05-May-2009
Din tredje trimester varar från 06-May-2009 till 13-Aug-2009


Gud vad tiden flyger förbi
inte många veckor kvar nu heller ,jobbigt börjar det bli jag hade nog inte insett att det skulle vara jobbigt att vara gravid men det är det men det är en underbar känsla med :) att känna lillälsklingen röra och sparka inne i magen :P . vi ska åka och kolla på spjälsäng med vi har fått låna en vagga men vi vill ha en spjälsäng på en gång.
Idag ska jag färga håret mörkbrunt, jag gjorde "slingor" för någon dag sedan men det blev inge bra och jag trivs inte i det ,sen ska jag slinga håret på syrran.

Imorgon ska jag mamma & älsklingen åka till härnösand och gå på dollar store :) mysigt..


Längtar tills lillfisen kommer ut till oss (L)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv